ELİNDEKİ TEK VARLIĞI İNANCI








TÜRKİYE SESİMİZE SES VER



HERKES SAĞLAM KİŞİ BİR ÖZÜRLÜ ADAYIDIR



WWW.BLOGMAME.COM



28 Temmuz 2011 Perşembe

10 GÜNDE KURANI KERİM ÖGRENİYORLAR






Sarıçam Müftülüğü, ilçesinde her yaştan vatandaşlara Kur'an-I Kerim dersleri veriliyor. Sarıçam Müftülüğü bağlı Aksoylar Camii Kuran Kursu'nda, Kur'an-ı Kerim'i okuma ve öğretme çalışmalarına hız verdi. Yaşlarının ilerlemesine rağmen Kur'an-ı Kerim'i 10 günde öğreniyorlar. Kuran Kursu Öğreticilerin gayretli çalışmaları sayesinde vatandaşlar açılan kurslara büyük ilgi görüyor. Yaşları 40 ile 70 arasındaki vatandaşlar, Kur'an-ı Kerim'i öğrenmenin yanında inanç, ibadet, ahlâk ve Peygamberimizin hayatı hakkında dersler alıyorlar. Öğrenmenin yaşının olmadığını gösteren vatandaşlar, Kur'an-ı Kerim'i tecvit üzere okumanın manevî hazzını yaşıyorlar. Sarıçam Müftüsü Murat Demir, "Din görevlilerimiz ile camilerinde Dini Bilgiler ve Kur'an-ı Kerim Meali derslerinin yapıldığı, öte yandan İlçe Halk Eğitim Müdürlüğü ile işbirliği yapılarak bayanlara yönelik Aksoylar Camii Kuran Kursunda Arapça kursu da düzenlenmektedir" dedi.
ARAPÇA KURSUMUZDA EĞİTİM SÜRÜYOR
Demir, "Müftülüğümüzün bitişindeki Kozan yolunda, otoban kavşağında, Aksoylar Kuran Kursu'nda gündüz öğleden önce erkeklere, öğleden sonrada bayanlara dersler devam etmektedir. Ayrıca Halk Eğitim Müdürlüğü ile işbirliğiyle öğleden sonra Arapça kursumuzda eğitim yapılmaktadır. Kursa gelen vatandaşların çocukları da kreşte eğitim görmektedir. Diyanet'te çalışan din görevlilerimizle milli eğitimde çalışan kardeşlerimizi, vatandaşlarımızla tanışmalarını, kucaklaşmalarını ve eğitim birliğini sağlayarak tüm Türkiye'mize örnek olmak ve yaygınlaştırmak amacıyla camilerimiz ve kuran kurslarımızda eğitimler verilmektedir" diye konuştu. Vatandaşların kendilerine her defasında çok memnun olduklarını söylediklerini belirten Demir, "Biz de müftülük olarak diğer kamu kurumlarla işbirliği sağlayarak toplumumuza ve özellikle gençlerimize faydalı olabilecek kurslar açıp halkımıza sunuyoruz" dedi.
HERKES İSTEDİĞİ GİBİ EĞİTİM ALABİLİYOR
Aksoylar Kuran Kursu Öğreticisi Hüdaverdi Örs ise, "Her Yaştan Vatandaşa Kuran Öğretiliyor' diyerek yola çıkan; kış günlerinde görevimizi en iyi şekilde yerine getirmek için bu çalışmayı başlattık. Eğitimlerimize her yaştan insan katılabiliyor. Çalışma saatlerine göre eğitim saatlerimiz ayarlıyoruz, yani gelen herkes istediği gibi eğitim alabiliyor. Kuran-ı Kerim'i kıraatine göre öğretiyoruz. 10 günde Kuran Öğretiyoruz. Bu, yaşlılarımız için bir teşvik oluyor. Çok iddialı bir çalışma ve meyveleri almaya başladık" dedi. Örs, beklediklerinin de üstünde bir katılımın olduğunu ifade etti. Sarıçam İlçe Müftülüğü'nün çok hayırlı bir hizmet yaptığını belirten kursiyerler, kahvehaneye gitmek yerine Kur'an öğrenmenin daha hayırlı olduğunu söyledi.


1 yorum:

Yapmış olduğunuz paylaşımlar ilgimizi çekiyor. firmamız Meme büyültme bloğunuzu yakından takip ediyor.

Yorum Gönder